نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

با حضور معاون رئیس قوه قضاییه سند مالکیت 48 واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی گمیشان به مالکان تحویل شد.
با حضور معاون رئیس قوه قضاییه سند مالکیت 48 واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی گمیشان به مالکان تحویل شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۲۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای قضایی گلستان گفت: این اقدامات در راستای رفع موانع برای جهش تولید است.
حیدر  آسیابی گفت: در سه سال گذشته ۳۲۲ سند در شهرک های صنعتی استان به تولیدکنندگان این شهرک ها واگذار شد. 
وی افزود: یکی از مزیت‌های این اسناد استفاده از آن برای دریافت یا ضمانت وام های بانکی است.
مدیر کل شهرک های صنعتی گلستان نیز در این جلسه از تلاش های دادگستری برای تسهیل در واگذاری این اسناد  قدردانی کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این جلسه  که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برگزار شد  گفت: یکی  از اقدامات شاخص دادگستری استان برای حمایت از  طرح های سرمایه گذاری ، رفع موانع حقوقی پتروشیمی گلستان در یک ماراتن نفس گیر 16 ماهه بود.
وی افزود:  این طرح با 90 هزار سهام دار بیش از 16 سال بلاتکلیف بود و با دستور رئیس قوه قضاییه و اختیاراتی که ایشان به استان تفویض کردند موانع حقوقی آن رفع و آماده برای ورود به مرحله اجرا شد .
وی ادامه داد: رفع مشکل اسناد روستای آشوراده در این جزیره  که مقدمه برای اجرای طرح گردشگری آشوراده پس از 2 دهه شد،  باز کردن گره کور پروژه موج های آبی گنبدکاووس با بیش از 300 سهامدار ، و  توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان با اقدام ابتکاری  دستگاه قضا از جمله اقدامات شاخص دادگستری استان طی 3 سال گذشته است .
آسیابی  افزود: توقف ورود خودرو به پارک جنگلی النگدره  پس از اخذ نظر کارشناسان اقدام شاخص دادگستری استان در حفظ این میراث طبیعی ایران بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به  اقدامات دادگستری استان برای بهبود محیط اداری حوزه های قضایی استان به منظور خدمت رسانی بهتر به مراجعان هم اشاره کرد و گفت: تحویل 14 خانه سازمانی  و نوسازی ناوگان خودرویی استان از دیگر اقدامات استان است.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه همچنین از راه اندازی سامانه جمع نگاری به منظور استفاده از نظر قضات و نخبگان حقوقی کشور در تهیه لوایح قضایی خبر داد.
بهزاد پورسید در جلسه شورای قضایی  و روسای دادگستری ها و دادستان های استان گلستان در گرگان این خبر را اعلام کرد و گفت: مطلع شدن قضات و نخبگان حقوقی کشور از از لوایح در حال تهیه در قوه قضاییه و استفاده از نظر آنان در تهیه پیش نویس  این لوایح از اهداف راه اندازی این سامانه است .
پورسید با بیان این که تلاش ما این است این سامانه امسال آماده و در دسترس قرار گیرد افزود: راه اندازی این سامانه به   تدوین قوانین متقن و  کاربردی  کمک می کندو
وی در ادامه این نشست از  تدوین پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی خبر داد و گفت:  در تدوین این پیش نویس از نظرات قضات استان ها به ویژه سه استان شمالی کشور که با موضوع تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی ، دست به گریبانند ،  استفاده می کنیم.
وی در ادامه با اشاره به ابلاغ آیین نامه جدید برای بایگانی پرونده های قضایی گفت:  خوشبختانه استان گلستان از استانهای مطلوب کشور در آرشیو الکترونیک و  ساماندهی به بایگانی های راکد است .
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برای شرکت در همایش تاثیر متقابل حقوق بین الملل و حقوق داخلی در توسعه قوانین در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به گلستان سفر کرده است .
بازدید از محاکم تجدید نظر استان  از دیگر برنامه سفر وی به استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها